Promowanie eventu a reklama zewnętrzna

Nowoczesną formą billboardów są telebimy LED i jest to forma coraz bardziej rozpowszechniona i skuteczna w prowadzeniu dużych kampanii reklamowych. Dzięki niej mamy możliwość błyskawicznej wymiany kreacji reklamowej co idzie w parze z niskimi kosztami całej kampanii marketingowej.

Kampania outdoor’owa

Prowadzenie działań marketingowych na zewnątrz przynosi wiele korzyści. Jedną z nich jest relatywnie mniejszy nakład finansowy oraz szybki i sprawny proces planowania kreacji reklamowej. Jeśli zdecydujemy się na odpowiedni wybór nośników umożliwi to nam dotarcie do konkretnej grupy odbiorców takich jak mieszkańcy danego miasta, osiedla czy województwa.

W trakcie kampanii reklamowej ważne jest, aby istniała możliwość szybkiej aktualizacji danych, które wiążą się z imprezą, na przykład składu zespołu czy programu. Przestarzała już forma billboardów wymagałaby dużo większej ilości czasu bo każda zmiana danych wiąże się z drukowaniem nowych plakatów i przymusem ich ponownego przyklejenia.

Zobacz sprzęt eventowy, który możesz wypożyczyć od krakowskiej agencji SZOK —> https://szok.biz/technika/

Możliwości techniczne telebimów LED

Korzystając z takiej formy reklamy mam gwarancję ich niezawodności i możliwości wyświetlenia ciekawych aranżacji marketingowych. Możemy zastosować elementy filmowe, pokaz zdjęć lub innych rzeczy, które przyciągną wielu ludzi. Spowoduje to wzrost atrakcyjności reklamy, bo dzięki temu nasz przekaz będzie się wyróżniał, zwłaszcza wśród nieciekawych i jednorodnych billboardów, które znajdują się w wielu miejscach.

Minusem korzystania z tradycyjnych billboardów jest to, że mają one duże obłożenie a ich wynajęcie jest dosyć kosztowne. Okazuje się więc, że kampania marketingowa musi być zaplanowana dużo wcześniej i jakiekolwiek zmiany organizacyjne nie wchodzą w grę bo nie będziemy mogli o nich szybko poinformować odbiorców.

Oczywiście korzystając z oferty telebimów LED mogą pojawić się problemy z publikacją w wybranym przez nas terminie jednak łatwiej załatwić to organizacyjnie niż w przypadku zwykłych billboardów. Firmy, które wynajmują powierzchnię reklamową na telebimach życzą sobie wcześniejszych rezerwacji ale to nie jest konieczne bo chodzi tutaj o jak najwyższą liczbę wyświetleń reklamy w danym czasie.

https://szok.biz/technika/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *