Wybór najlepszej agencji eventowej

Dobra agencja powinna zatrudniać odpowiedzialnych ludzi, wykonywać swoje zlecenie w bardziej niż zadowalającym stopniu, mieć bazę pomysłów, które zaskakują, podchodzić profesjonalnie do klienta i być obeznana z najnowszymi technologiami (dlatego warto zapoznać się z jej stroną internetową).

Jak rozpocząć poszukiwania idealnej firmy eventowej?

Początkowe rozpoznanie partnera powinno dać nam gwarancję, że event zostanie zorganizowany zgodnie z naszymi wymogami. Należy zacząć od rozesłania briefa do najlepszych firm w okolicach i sprawdzenie jak dana agencja się zachowa. Ważne jest to, aby odesłali oni swoją odpowiedź w miarę możliwości szybko. W ich odpowiedzi znajdziemy także to, czy podchodzi ona poważnie do swojego partnera biznesowego. Feedback powinien zawierać konkretne informacje w jak najkrótszej formie. To będzie znaczyło, że agencja zwraca uwagę na to, że ważny w tej branży jest czas.

Oferta skierowana do nas

Jest to kolejny element sprawdzający agencję i jej możliwości. Dobrą ofertą możemy nazwać taką, która będzie zawierała wszystkie istotne punkty wydarzenia wraz z kosztorysem. Czasami agencja wyróżnia się odpowiedzią na temat naszego briefa czyli przesyła grafikę scenografii, projekty zaproszeń, personalizuje pomysły na gadżety reklamowe, proponuje dodatkowe atrakcje. Jest to bardzo dobry znak i wtedy powinniśmy się poważniej zastanowić nad ich zatrudnieniem.

Kontakt „na żywo”

Rozważając wybór agencji eventowej powinniśmy się z nimi spotkać face to face. Każdy kontakt jest ważny i mówi nam dużo o firmie jednak najwięcej wyciągniemy z komunikacji bezpośredniej. Wtedy możemy zadać więcej pytań a także poczuć, czy jesteśmy w stanie im zaufać.

Dowiedzmy się tej więcej o ich doświadczeniu w realizacji eventów i jaki był ich charakter. Możemy poprosić ich o zaprezentowanie referencji klientów, z którymi pracowali.

Kontakt z firmą powinien być bezproblemowy, szybki i sprawny. Czasami zdarzy się, że agencja będzie dzwonić do nas po godzinach pracy bo ma dodatkowy pomysł albo chce wprowadzić jakieś poprawki a to znaczy, że poczuła w odpowiedni sposób wagę sytuacji przy organizowaniu eventu.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *